تور ارمنستان

اژانس گردشگری

تور ارمنستان

اژانس گردشگری

ماهیگیری در کیش

ماهیگیری در کیش

گستردگی در سواحل جزیره تور کیش تراول 118 و وجود دریایی آرام و زلال و گرمای دلپذیر آن محیط مناسبی را برای گردشگران به وجود آورده است. ماهیگیری یکی از تفریحات خیلی مفرح در جزیره کیش محسوب می شود و مسافران تور کیش می توانند با تهیه لوازم ابتدایی و ساده ماهیگیری از فروشگاه های جزیره به این ورزش بپردازند.

ماهیگیری در سرتاسر جزیره آزاد و بیشتر در ساعات اول صبح و هنگام غروب آفتاب و خنک شدن هوا انجام می شود. برخی از انواع ماهی هایی که در آب های خلیج فارس وجود دارند ماهى شیر، سُرخو، سه کله، کافُر، شهرى، جاش سال، جاش طلایى، جت، هوور، کوسه، نیزه، هامور، زرده، صافى، طوطى، حلالى، گرفه و زل می باشند. سواحل خلیج فارس دارای بافت مرجانی می باشد و با رنگ نقره ای در زیر آفتاب می درخشد. مرجان هایی که در این آب ها وجود دارند خود به خود باعث تصفیه آب دریا می شوند و همین امر باعث شفافیت این آب ها می شود. از جاذبه های استثنایی این جزیره وجود ماهی های تزیینی و زیبا می باشد. ساحل جزیره کیش از از کم خطرترین سواحل دنیا است زیرا کوسه هایی که در این دریا زندگی می کنند از ماهی های کوچک تغذیه می کنند و برای شناگران بی خطر می باشند. این سواحل قابل استفاده در فصل زمستان و تابستان برای گردشگران جزیره کیش می باشد و امکان ورزش های دریایی را به آن ها می دهد.

 ماهیگیری در کیش

ماهیگیری در کیش


ماهیگیری جزیره در کیش

ماهیگیری جزیره در کیش


ماهیگیری تفریحی در کیش

ماهیگیری تفریحی در کیش


نمایی از ماهیگیری تفریحی در کیش

نمایی از ماهیگیری تفریحی در کیش

تور مشهد تراول 118

تور روسیه

تور اصفهان

تور گرجستان 

تور شیراز

تور آنتالیا

تور کیش

تور استانبول

تور آنتالیا تابستان 95

تور استانبول تراول 118

تور آنتالیا تراول 118

تور کیش تراول 118

مراکز خرید کیش

بازار مریم کیش

بازار مریم در سال 1369 در زمینی به مساحت 5700 هزار مترمربع در جزیره زیبای تور کیش مرداد 95 بنا شده است. این بازار یک طبقه در نوار سیاحتی کیش واقع شده است. طراحی این بازار با دیگر بازارهای کیش متفاوت بوده و به صورت رو باز و نمایی سنتی احداث شده و از سازه های چوبی در ساخت آن استفاده شده است. این بازار دارای 52 غرفه تجاری در حال فعالیت بوده و همچنین از نورپردازی خاصی در آن استفاده شده که باعث جذب بیشتر گردشگران تور کیش تیر 95 شده است. در وسط این بازار فضای سبز و نیمکت ها و صندلی و نیز کافی شاپ کوچکی برای استراحت خریداران تعبیه شده است. این بازار هرشب برنامه های شاد و مفرح و قرعه کشی برگزار می کند. غرفه های بازار مریم معمولا اجناسی مانند: کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، روسری، پوشاک، مواد غذایی، لوازم مسافرتی و... را عرضه می نماید.  غرقه های این بازار از تنوع خوبی برخوردار بوده و همین امر باعث جذب گردشگران تور کیش شهریور 95 به این بازار شده است.

 نشانی بازار مریم کیش : جزیره زیبای تور کیش نوروز 96 ، خیابان سنایی، بازار سنتی مریم

 

 بازار مریم کیش

بازار مریم کیش


بازار سنتی مریم کیش

بازار سنتی مریم کیش


تصویری از بازار سنتی مریم کیش

تصویری از بازار سنتی مریم کیش

بازار ونوس کیش

بازار ونوس از بازارهای قدیمی تور کیش تابستان 95 محسوب می شود که در سال 1357 در زمینی به مساحت 26500 هزار مترمربع بنا شده است. این بازار از 2 طبقه و 310 غرفه تشکیل شده که طبقه اول آن تجاری و طبقه دوم اداری می باشد. این بازار خود به تنهایی یکی از جاذبه های جزیره برای گردشگران تور کیش مرداد 95 به حساب می آید. این بازار قدمتی 15 ساله دارد و در نزدیکی بازار مریم واقع شده است. در این بازار لوازم خانگی به فروش نمی رسد و بیشتر به فروش پوشاک و لباس های زنانه اختصاص دارد.

نشانی بازار ونوس کیش : جزیره 

 

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش


بازار قدیمی ونوس کیش

بازار قدیمی ونوس کیش


تصویری از بازار قدیمی ونوس کیش

تصویری از بازار قدیمی ونوس کیش


تصویری از بازار ونوس کیش

تصویری از بازار ونوس کیش

هتل های لوکس استانبول

هتل میراکل آسیا استانبول

هتل 5 ستاره میراکل آسیا در سمت آسیایی استانبول واقع شده و 219 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها مجهز به امکانات سیستم تهویه،  وای فای رایگان، تلویزیون، سیستم ایمنی، مینی بار، کتری برقی و ... می باشند. تور استانبول شهریور 95 هر روز، صبحانه به شکل سلف سرویس در این هتل ارائه می شود و غذهای بین المللی و ترکی نیز برای ناهار و شام موجود می باشد. از جمله امکانات هتل، سونا و حمام ترکی است وگردشگران تور استانبول نوروز 96 می توانند از باشگاه این هتل نیز استفاده کنند. مرکز خرید ویاپورت در 200 متری هتل و فرودگاه صبیحا در 3 کیلومتری هتل است.  

امکانات هتل میراکل آسیا استانبول

 استخر سر باز، باغ، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران،  روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(رایگان)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان. تور استانبول تیر 95

هتل های خوب استانبول

هتل هیلتون بسفرس استانبول

هتل هیلتون بسفر در نیمه اروپایی شهر واقع شده و مشرف به تنگه بسفر است. اتاق‌های روشن و دلباز هتل هیلتون همگی دارای یک نشیمن اختصاصی هستند و تراسی دلباز به سوی بسفر و یا باغ دارند.در تور استانبول مرداد 95 میتوانید بهترین لحظات را سپری کنید. پنجره‌های بزرگ، سیستم عایق صدا، پرده‌های کلفت که اتاق را تاریک‌ می‌کنند و حمامی از سنگ مرمر یک استراحت دلچسب را برایتان خواهد ساخت. هتل هیلتون دو رستوران چینی و لبنانی دارد که غذاهایشان محشر است و بوفه صبحانه‌ای که تنوعش انتها ندارد. هتل همچنین دارای یک سالن ورزش شبانه‌روزی با کلاب تنیس و کلا‌س‌های ایروبیک، استخر روباز و حمام ترکی است. هتل تا متروی تقسیم ۱۵ دقیقه فاصله دارد و مسجد ایا صوفیه، توپکاپی و مسجد آبی به راحتی در دسترس هستند.مسافران تور استانبول نوروز 96 میتوانند از خدمات این هتل استفاده نمایند.

امکانات هتل هیلتون استانبول : سیستم حرارتی و برودتی مرکزی - صندوق امانات - فضای سبز - خشکشویی و اتوشویی -تور استانبول شهریور 95زمین تنیس - سالن فیتنس - سان آرایشی - استخر کودکان - استخر روباز - حمام ترکی - سونا - ماساژ - مراکز خرید - سالن و تجهیزلت برقراری کنفرانس -3 رستوران مختلف - رستوران سر باز - بالکن ، صندوق امانات ، تلویزیون ، تلفن هتل هیلتون استانبول ، سیستم حرارتی و برودتی ، حمام و سرویس حمام وسشوار .در این هتل از حیوانات نیز نگهداری می گردد .تور استانبول تیر 95

 

هتل هیلتون بسفرس استانبول

 

هتل هیلتون بسفرس استانبول

 

هتل هیلتون بسفرس استانبول

هتل های استانبول

هتل گرند جواهر استانبول

هتل گراند جواهر استانبول  که از شیک ترین هتل های ۵ ستاره استانبول است در ۱۵ کیلومتری فرودگاه و در مرکز شهر استانبول در منطقه شیشلی واقع شده است. این هتل به عنوان مرکز  اصلی  برگزاری کنگره های مختلف در استانبول به حساب می آید .این هتل بسیار لوکس و شیک می باشد و مرکز کنگره ترکیه می باشد .در تور استانبول نوروز 96 میتوانید از هتل که دارای ۳۶ سوئیت ، ۴ واحد شاه نشین ، ۷ سوئیت EXECUTIVE و ۳ سوئیت مخصوص افراد غیر سیگاری ، ۳ اتاق مخصوص معلولین ، ۲۰ اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری ، ۳۲ اتاق EXECUTIVE و ۲۳۸ اتاق استاندارد می باشد . این مجموعه دارای ۳۲۳ اتاق و ظرفیت ۸۱۲ تختخواب را دارا می باشد .مسافران تور استانبول مرداد 95 میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

هتل grand cevahir  استانبول  این هتل دارای یک استخر سرپوشیده و مرکز ورزشی می باشد که تردمیل و وزنه های رایگان دارد. اتاق هایش مجهز به تلویزیون صفحه تخت و اینترنت وای فای می باشند. تمام اتاق ها سیستم تهویه هوا دارند و بزرگ هستند. در بخش نشیمن هر اتاق میز کار و کاناپه های مجللی خواهید دید. حمام اتاق ها خصوصی بوده و امکانات رفاهی کاملی دارند .در تور استانبول شهریور 95 میتوانید از امکانات این هتل زیبا استفاده نمایید. 

هتل گرند جواهر استانبول

هتل گرند جواهر استانبول
 
 
هتل گرند جواهر استانبول