تور ارمنستان

اژانس گردشگری

تور ارمنستان

اژانس گردشگری

رستوران های خوب کیش

کافه رستوران فراتی کیش

معرفی رستوران : کافه رستوران فراتی یکی از رستوران های جدید جزیره کیش است که در اواخر سال 1395 افتتاح شد. این کافه رستوران در نزدیکی ساحل زیبای مرجان جزیره کیش قرار گرفته است و یک رستوران ساحلی محسوب می شود. یکی از نکات جالب این رستوران فعالیت شبانه روزی یا 24 ساعته آن است که باعث می شود در هرزمانی که خواستید بتوانید به آن مراجعه کنید. مدیریت رستوران بر عهده آقای مجید ده بزرگی است که به شیوه ای بسیار نوین و جوان پسند این کافه را اداره می کنند. در بام رستوران نیز فضای نشستن وجود دارد و مسافران تور کیش با نشستن در این قسمت منظره ای بیسار زیبا از دریا در برابر چشمان شما قرار می گیرد. این رستوران دارای 120 نفر ظرفیت است که بین سالن اصلی، بام و حیاط تقسیم شده اند.

کافه رستوران فراتی کیش

منو رستوران : انواع برگر، پیتزا، پلو، کباب،‌غذاهای دریایی، استیک، پیش غذا، صبحانه،‌بستنی،‌آبمیوه طبیعی،‌ بار گرم، نوشیدنی های سرد، کیک ، چای و دمنوش در منو این رستوران وجود دارد که قیمت های نسبتا مناسبی نیز دارند.

پیشنهاد ما: این کافی شاپ بسیار زیبا برای مراسم های خاص نیز برنامه های ویژه تدارک می بیند که می توانید از آن ها با خبر شوید. کافه فراتی این امکان را برای شما مسافران تور کیش فراهم کرده است تا در هر ساعتی خواستید به آن مراجعه کنید و غذای کامل و یا حتی یک فنجان چای سفارش دهید.

کافه رستوران فراتی کیش

ساعت کاری رستوران : شبانه روزی

موقعیت مکانی رستوران : جزیره کیش،‌ پارک ساحلی مرجان، جنب برج های دوقلو، کافه رستوران فراتی

کافه رستوران فراتی کیش


رستوران چی چیز کیش

معرفی رستوران : رستوران چی چیز یکی از فست فودهای خوب جزیره کیش است. این فست فود همانند دیگر رستوران های ایوان مروارید میز و صندلی مخصوص فضای باز دارد. اینترنت بی سیم رایگان در محیط این رستوران قابل استفاده است. یک ادعای بزرگ در این رستوران این است که تمامی غذاها بدون استفاده از سوسیس ، کالباس و روغن مضر طبخ می شوند. هم چنین امکان دیگری که در این رستوران وجود دارد که مواد استفاده شده در غذا و میزان تندی غذای خود را انتخاب نمایید. ظرفیت این رستوران 84 نفر است و مدیریت آن بر عهده خانم سعدی می باشد. بیرون بر رستوران چی چیز دارای سرویس رایگان در محدوده است.

رستوران چی چیز کیش

منو رستوران : منو این رستوران شامل انواع پیتزا،‌ برگر ، ساندویچ ، گریل، پاستا، کاسادیا، رولت، سالاد و ساید دیش یا مخلفات است. غذاها دارای کیفیت بالایی هستند و قیمت متوسط رو به بالایی نیز دارند.

پیشنهاد ما : این رستوران پیشنهاد بسیار خوبی برای مسافران تور کیش تیر 98 است که طرفدار غذای سالم هستند. 

رستوران چی چیز کیش

ساعت کاری رستوران : این رستوران از 12 ظهر تا 1 نیمه شب یکسره مشغول فعالیت است.

موقعیت مکانی رستوران : ایوان مروارید، غرفه 334


رستوران گیلانه کیش

معرفی رستوران : رستوران گیلانه یک رستوران محلی گیلکی در جزیره کیش است که به خاطر طعم خاص غذاهایش معروف شده است. این رستوران در محله بومی نشین و کم رفت و آمد عربها قرار گرفته است و برای رفتن به آن احتمالا باید از هتل محل اقامت خود تاکسی سوار شوید چون اکثر هتل ها از این محله دور هستند. تعداد ظرفیت در رستوران گیلانه کم است اما نگران نباشید زیرا می توانید از قسمت بیرون بر رستوران غذای مورد علاقه خود را دریافت کنید.

رستوران گیلانه کیش

منو رستوران: در رستوران گیلانه منوی بسیار پر و پیمانی در انتظار شما است. در ابتدا باید توجه کنید که برای غذاهای ایرانی و غذاهای گیلکی دو منوی جداگانه در نظر گرفته شده است . در منوی غذاهای ایرانی می توانید انواع خورش ها ، کباب ها و هم چنین غذاهای دریایی شامل ماهی را سفارش دهید. در منوی غذاهای گیلکی غذاهای خوش طعمی مانند جوجه ترش، ترشی تره، میرزا قاسمی و کباب ترش وجود دارند که با کیفیتی بسیار عالی ارائه می شوند. هم چنین مخلفاتی مانند زیتون پرورده و سیر ترشی مخصوص گیلانی نیز در کنار این غذاها وجود دارد. نکته قابل توجه این منو قیمت بسیار خوب آن است.

رستوران گیلانه کیش

پیشنهاد ما: رستورانی با غذاهای گیلکی بسیار عالی که بی شک عاشق غذاهای محلی آن می شوید. هم چنین وجود مصلح های خوش طعم گیلکی نیز این رستوران را برای شما مسافران تور کیش به رستورانی خاص بدل کرده است.

ساعت کاری رستوران : از ظهر تا بعداز ظهر برای ناهار و از شب تا بامداد برای شام

موقعیت مکانی رستوران : این رستوران در محله عربها جزیره کیش، در خیابان خانشیر و روبروی مرکز خرید سحر 2 قرار گرفته است.


رستوران هشتگ کیش

معرفی رستوران : رستوران هشتگ یکی از رستوران مخصوص طبخ غذاهای فرنگی در جزیره کیش است. این رستوران بسیار جوان پسند بوده و محیط خاص و جذابی دارد. کیفیت غذاهای این رستوران بسیار عالی است و تمام سعی پرسنل بر ان بوده است تا در همه چیز حتی ظرف های سرو غذا نیز نوآوری داشته باشند. در داخل این رستوران یک ماشین فولکس قدیمی بسیار زیبا قرار دارد و در و دیوار آن نیز با انواع پلاک های ماشین و علائم راهنمایی و راندگی تزیین شده است. محیط داخلی رستوران کمی تیره است و در آن از صندلی های پایه بلند که برای صرف غذا راحت ترند استفاده شده است.

رستوران هشتگ کیش 

منو رستوران: همان طور که پیش تر گفتبم منو هشتگ مملو از غذاهای فرنگی و فست فود است که البته اسم برخی از آن ها در منوی تغییر کرده و به اسم شهر های کشورها در آمده است که توضیحات درباره این مدل غذاها را می توانید از ویتر بپرسید. به طور کلی در این منو انواع پیتزا،‌ برگر، استیک، ساندویچ، سیب زمینی سالاد و نوشیدنی هایی نظیر باواریا و نوشابه به چشم می خورد.

پیشنهاد ما: این رستوران با محیط بسیار زیبا که بعضی شب ها در آن موسیقی زنده نیز اجرا می شود، نظر شما را نسبت به طعم های قدیمی عوض می کند و هر چیزی را به شیوه ی جدید و خوش طعم تری به شما مسافران تور کیش تابستان 98 ارائه می دهد.

رستوران هشتگ کیش

ساعت کاری رستوران : ساعت کاری هشتگ از 13 تا 16 و از 20 تا یک بامداد است.

موقعیت مکانی رستوران : این رستوران در بلوار خلیج فارس، روبروی کارتینگ کیش و در ساختمان هدیش قرار گرفته است.

رستوران هشتگ کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.