تور ارمنستان

اژانس گردشگری

تور ارمنستان

اژانس گردشگری

اقامتی راحت در هتل های بدروم

اقامتی راحت در هتل های بدروم

اقامتی راحت در هتل های بدروم

هتل واو بدروم

اقامتی راحت در هتل های بدروم

یکی از بهترین هتل های بدروم، هتل واو بدروم است که در ساحل گومبت واقع شده است. این هتل 5 ستاره، از ویژگی های خاصی از جمله ساحل و پلاژ اختصاصی، امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی برخوردار است.

هتل کروانسرای بدروم

یکی از معروف ترین هتل های بدروم، کروانسرای (kervansaray) نام دارد که بهترین امکانات را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. دکوراسیون داخلی و خارجی این هتل، بسیار زیبا طراحی شده است. هم چنین بهترین سرویس تور لحظه آخری بدروم دهی و خدمات را برای مهمان ها فراهم کرده است.

هتل ییلکن اسپا ولنس بدروم

اقامتی راحت در هتل های بدروم

یکی از معروف ترین هتل های 5 ستاره بدروم، هتل ییلکن اسپا ولنس است که در تورگوت ریس (Turgutreis) قرار دارد. معماری این هتل، بسیار مدرن طراحی شده و دارای امکانات مختلفی از جمله ساحل اختصاصی در کرانه دریای اژه، سه استخر روباز و سرپوشیده، استخر ویژه کودکان، خدمات ماساژ، وای فای رایگان در فضاهای عمومی، پارکینگ رایگان و بوفه صبحانه می باشد. از دیگر امکانات منحصر بفرد این هتل می توان به مرکز بزرگ آب گرم آن اشاره کرد.

هتل پالوما یاسمین ریزورت بدروم

اقامتی راحت در هتل های بدروم

یکی دیگر از معروف ترین هتل های بدروم، پالوما یاسمین ریزورت می باشد که در منطقه کادی کالسی(Kadıkalesi)  قرار دارد. این هتل، بهترین مکان برای گذراندن تعطیلات می باشد. از امکانات این هتل می توان به ساحل و بالکن اختصاصی برای هر اتاق نرخ تور بدروم استخر، رستوران، سونا، اتاق بخار و ...اشاره کرد.

هتل ترلوکسری بدروم

یکی از بهترین هتل های بدروم، هتل ترلوکسری است که در مرکز این شهر قرار دارد. این هتل 5 ستاره، دارای امکانات منحصر به فردی می باشد. هم چنین پرسنل هتل، برخورد بسیار خوبی با مهمان ها دارند.  

هتل ایسیس بدروم

یکی از معروف ترین هتل های بدروم، هتل ایسیس بدروم (ISIS Bodrum)  می باشد که در منطقه گونبت قرار گرفته است. از امکانات این هتل می توان به ساحل و پلاژ اختصاصی، پارکینگ رایگان، استخر روباز و سرپوشیده، جکوزی، سونا، ماساژ، حمام ترکی، استخر کودکان، باشگاه شبانه، آرایشگاه  و ... اشاره کرد. یکی از مزیت های این هتل این است که در موقعیت خوبی قرار دارد و فاصله آن با مکان های دیدنی و فرودگاه بسیار نزدیک است. هم چنین مهمانان در این هتل می توانند  تفریحات مختلفی از جمله بسکتبال، والیبال، مینی فوتبال، پینگ پونگ، اسنوکر، قایق سواری، موج سواری، غواصی و جت اسکی را تجربه کنند.

هتل سرهان بدروم

اقامتی راحت در هتل های بدروم

یکی از هتل های 3 ستاره در شهر بدورم، هتل سرهان است که در نزدیکی ساحل گومبت قرار دارد. این هتل دارای 60 اتاق است و امکانات خوبی از جمله به استخر روباز، خدمات ماساژ درمانی، باغ، بیلیارد، اتوشویی، رستوران و ...را برای مهمانان فراهم کرده است.

هتل تراپیکانا بیچ بدروم

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره بدروم، هتل تراپیکانا بیچ (tropicana beach hotel)  است که در نزدیکی ساحل گومبت واقع شده است. این هتل دارای 52 اتاق می باشد و از امکانات آن می توان به جکوزی، استخر روباز، سونا، حمام ترکی، صرافی، اینترنت رایگان، رستوران، سالن غذاخوری، کافی شاپ 24 ساعته، یک باغ برای استراحت، زمین بازی مخصوص کودکان، خدمات نگهداری کودک و ... اشاره کرد. هم چنین مهمانان این هتل می توانند از تفریحاتی همچون پرتاب دارت، بیلیارد و موج سواری بهره ببرند. امکان کرایه اتومبیل و دوچرخه نیز وجود دارد.

هتل سکین کناکلر بدروم

هتل سکین کناکلر، یکی از بهترین هتل های 3 ستاره شهر می باشد. این هتل دارای 36 اتاق است و امکانات خوبی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. از امکانات این هتل می توان به استخر روباز، صرافی، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی و خشکشویی، فکس و کپی، صندوق امانات، اینترنت رایگان و سرویس دهی 24 ساعته ... اشاره کرد. هم چنین در این هتل، امکان کرایه ی اتومبیل برای مهمانان وجود دارد. به علاوه این هتل دارای باغ بسیار زیبایی می باشد که برای استراحت مهمان ها در نظر گرفته شده است.

جهت رزرو تور شیراز به سایت آژانس چهارفصل به آدرس chaharfasl . net مراجعه کنید. 

 

هتل فرور کلاب بدروم

اقامتی راحت در هتل های بدروم

یکی دیگر از هتل های 4 ستاره ی بدروم، هتل فرور کلاب است که در مرکز این شهر قرار دارد. از امکانات این هتل می توان به ماساژ، سونا، شیرجه، حمام ترکی، استخر سرباز و ساحل اختصاصی آن اشاره کرد. هم چنین یک صرافی و آرایشگاه برای آسایش مهمان ها در این هتل وجود دارد. به علاوه این هتل دارای یک باغ بسیار زیبا است که برای استراحت مهمان ها در نظر گرفته شده است. این هتل 4 ستاره امکانات تفریحی همچون پینگ پنگ، بیلیارد و پرتاب دارت را برای سرگرمی مهمانان راه اندازی کرده است.

 

تور کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.