تور ارمنستان

اژانس گردشگری

تور ارمنستان

اژانس گردشگری

راهنمای سفر به بدروم

راهنمای سفر به بدروم

راهنمای سفر به بدروم

راهنمای سفر به بدروم

بدروم در جنوب غربی ترکیه واقع شده و دارای سواحل زیبا و دیدنی می باشد. هم چنین در این شهر، مکان های بسیار دیدنی با معماری مصری نیز دیده می شود که برای گردشگران جالب می باشد. شهر بدروم در زمان باستان، به "هالی کارناس" شهرت داشت. این جزیره زیبا، یکی از مقاصد محبوب در بین گردشگران است. از تفریحات این شهر می توان به موج سواری با تخته های رنگارنگ، قایق سواری و کشتی های تفریحی اشاره کرد.  

برای خرید بلیط شیراز به وبسایت آژانس مسافرتی چهارفصل به نشانی chaharfasl . net مراجعه نمایید. 

 

هتل ها و اقامتگاه های بدروم

راهنمای سفر به بدروم

در این شهر، هتل های زیادی وجود دارد. شما در این شهر با هر بودجه و سلیقه ای که دارید، می توانید هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید. از بهترین هتل های این شهر می توان به هتل WOW و هتل ارسان اشاره کرد. البته اکثر ایرانی ها برای اقامت ترجیح می دهند که هتل یاسمین و گلدن ایج  را انتخاب کنند. اگر به دنبال اقامتی ارزان قیمت هستید، هتل سلما کیس ریزورت، هتل آیزر، کلاب مد بدروم، هتل فور اور کلاب، هتل پانوراما بدروم و هتل ویاگ توربا بهترین انتخاب می باشند. شما در این هتل ها، با پرداخت هزینه کمی، می توانید از امکانات ویژه ایی بهره مند شوید.

رستوران های بدروم

راهنمای سفر به بدروم

در گوشه و کنار شهر بدروم، رستوران های زیادی وجود دارد. اکثر غذاهای محلی این شهر زیبا شامل کوفته، کباب ترکی، انواع کباب مرغ و گوشت می باشد که با ذائقه ما ایرانی ها سازگار است. منوی رستوران های این شهر، علاوه بر غذاهای ایرانی، شامل غذاهای بین المللی نیز می باشد. هم چنین شما می توانید بهترین غذاهای ترکی را در رستوران های شهر بدروم از جمله رستوران لیمان کوفتجیسی امتحان کنید. این رستوران در بین ترک ها محبوبیت زیادی دارد. غذاهای این رستوران علاوه بر طعم عالی از قسمت منابی نیز برخودار می باشند. از دیگر رستوران های شهر می توان به، رستوران Annalivia و Peters Place، رستوران اتانتیک گریل، رستوران درایورز، رستوران آولو بیستربار، رستوران دیمتر، رستوران ال وینو، رستوران لا تاپا و رستوران رویال اشاره کرد. شما می توانید بهترین و خوشمزه های غذاهای محلی تور بدروم را در این رستوران ها نوش جان نمایید.

خریدنی های بدروم

اگر عاشق خرید هستید، مطمئنا سفر به شهر بدروم برای شما هیجان انگیز می باشد. شما می توانید در این شهر، علاوه بر لذت بردن از آرامش و تماشای جاذبه های گردشگری، به گشت زنی در پاساژ های شیک این شهر مشغول شوید. یکی از جذابیت های سفر به بدروم این است که بازار های این شهر تا 3 صبح باز هستند و شما می توانید به آنها سر بزنید. معروفترین مراکز خرید بدروم شامل Travel Shop Turkey و Oasis Mall و Midtown Mall می باشد. شما می توانید در سفر خود به بدروم، سوغاتی هایی از جمله محصولات چرمی و صنایع دستی که تصویر خونه های قشنگ بدروم روی آنها طراحی شده را خریداری نمایید. بهترین مکان ها برای خرید این سوغاتی ها، بازار قدیمی شهر بدروم  است. توجه داشته باشید اگر برای خرید به این بازار رفتید، حتما هنگام خرید اجناس، چانه زدن را فراموش نکنید.  

گردشگری در بدروم

راهنمای سفر به بدروم

این شهر قدیمی با قدمت 5000 ساله، دارای مناطق تاریخی و گردشگری بسیاری است. معروف ترین آثار تاریخی بدروم؛ قلعه سنت پیتر می باشد که در قرن پانزدهم میلادی ساخته شده است. یکی از عجایب هفتگانه جهان تور بدروم تابستان 98، آرامگاه هالیکارناسوس می باشد. از مهم ترین مناطق گردشگری می توان آمفی تاتر باستانی و گور سنگها را نام برد. در سفر خود به بدروم، بازدید از معبد لابراندا، جزیره خرگوش ، موزه هنری زکی مورن و ساحل بیتز را از دست ندهید. یکی از مفرح ترین تورهای تفریحی این شهر، "تور کشتی بدروم"  است. شما می توانید در تور کشتی به بازدید از سواحل زیب، غواصی، ماهیگیری و شنا در آبهای نیلگون بدروم بروید.  هم چنین هزینه های حمل و نقل در این شهر، بسیار گران است. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که از اتوبوس های هاپ آن هاپ آف استفاده کنید که هزینه های معقول تری دارند.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.