تور ارمنستان

اژانس گردشگری

تور ارمنستان

اژانس گردشگری

مکان های تفریحی کیش

تیوپ سواری و پاراسل کیش

معرفی:یکی از تفریحات لذتبخش برای گردشگران و به ویژه جوانان چتربازی بر فراز دریا یا همان پاراسل در آسمان جزیره کیش است.دیدن نمای زیبایی از جزیره کیش ، اوج هیجان و حس آرامشی بی نظیر را در آسمان آبی و روی آب های زلال و زیبای خلیج فارس تجربه ای جدید و مهیج خواهد بود که مسافران و گردشگران تور کیش مرداد 98 میتوانند داشته باشند.کاربرد پاراسل به این صورت است که شما که به چتر متصل هستید توسط یک قایق موتوری با سرعت بالا حرکت خواهید کرد و به تدریج به آسمان خواهید رفت و علاوه بر دیدن جزیره از بالا آب های خلیج همیشه فارس را هم تا افق های دور می توانید نظاره گر باشید.گردشگران میتوانند سوار بر چتر پاراسل شده و به وسیله ی یک قایق با سرعت کشیده می شوند و تا ارتفاع 350 متر بالا میروند.پاراسل کیش به سه تعداد یک نفره، دو نفره و سه نفره تقسیم بندی می شود که می توانید چتر بازی روی آب را همراه با دوستان و یا خانواده در یک پاراسل انجام دهید.مدت زمان کلی تفریح از لحظه حرکت از ساحل تا بازگشت حدود 1 ساعت است و مدت پرواز در بالاترین ارتفاع درخواستی حدود 10 دقیقه میباشد.شکلک های بسیار زیبایی هم بر روی چتر ها کشیده شده از طرح دزدان دریایی گرفته تا شخصیت های کارتونی که گردشگران تور کیش میتوانند یکی را انتخاب کرد و به گشت و گذار دریایی بپردازند.این بازی محیج قابل استفاده برای بانوان و آقایان میباشد.

تیوپ سواری و پاراسل کیش

موقعیت مکانی:

اسکله بزرگ تفریحی و توریستی نزدیک به مراکز مهم جزیره
اسکله مرجان جزیره یکی از زیباترین سواحل کیش
اسکله دامون با منظره کشتی های بزرگ تجاری
ساحل و اسکله سیمرغ جزیره با منظره طلوع خورشید و ساحل ویژه شنی


کشتی داما کیش

معرفی:در پاییز 1384 کشتی باربری سنگالی داما به دلیل آبگرفتی موتورخانه وارد وضعیت بحرانی شد ولی متاسفانه هیچ درخواست کمکی ارسال نکرد و در صبح روز بعد کشتی کاملا غرق شده بود . هیچ وقت مشخص نشد دلیل اصلی غرق شده کشتی چه بوده و معمای مرموزی از آن باقی ماند. در طی تحقیقات مشخص شد که مدارک کشتی دستکاری شده و تاریخ ساخت آن ده سال اختلاف با عمر واقعی کشتی داشت، این دلیل کافی برای پرداخت نکردن بیمه توسط شرکت های بیمه بود.این کشتی به پهلو خوابیده امروزه تبدیل به یک سایت غواصی و زیستگاه آبزیان شده است.برای غواصی در این کشتی نیاز به تبحر خاصی نداشته اما جهت ورود به بدنه کشتی، فراگرفتن دوره تخصصی کشتی‌های غرق شده الزامیست.ورود به بدنه کشتی از طریق پنجره کابین فرماندهی امکان‌پذیر بوده و عبور از راهروی پشتی کابین فرماندهی و ورود از طریق در آن شما را به آشپزخانه و خوابگاه هدایت می‌نماید پروانه کشتی نیز که مکان مناسبی جهت عکاسی به شمار می‌رود در عمق 30 متری قرار دارد از آبزیان این منطقه می‌توان خفاش ماهیان، باراکودا، انواع سنگسر، سرخو و نیز اژدرماهیان را نام برد.کشتی داما یکی از جاذبه های تویستی این جزیره زیبا میباشد که هر روزه تعداد بازدید کنندگان آن رو به افزایش میباشد و گردشگرانی تور کیش که به این جزیره میروند اگر علاقه به غواصی دارند میتوانند به بازدید این کشتی غرق شده بروند و لحظات خوبی را در آنجا سپری کنند و سفر خود را به یک سفر فراموش نشدنی تبدیل کنند.

کشتی داما کیش


اسکوتر برقی کیش

معرفی:اسکوترهای برقی همان دوچرخه یا موتورهای کوچک برقی هستند که می توانید با آن در جاده مخصوص دوچرخه سواری به دیدن زیبایی های جزیره کیش بروید و اوقات خوشی را تجربه کنید.نیرو محرکه این اسکوتر ها از باطری میباشد و اگر به طور کامل شارژ شده باشد شما مسافران تور کیش میتوانید 1 ساعت کامل با آن به گشت و گذار بپردازید.این بازی محیج برای خانم ها و آقایون قابل استفاده میباشد.طریقه استفاده از این اسکوتر ها هم با گاز و پدال میباشد.بعضی از مدل های این اسکوتر با یک بار شارژ میتوانند 110 کیلومتر را با سرعت 90 کیلومتر بر ساعت طی کنند، همچنین نسخه سه چرخه اسکوتر نیز کرایه داده میشود و مسافران عزیز تور کیش شهریور 98 میتوانند به دلخواه هر رنگ و مدلی که میخواهند را انتخاب کنند و لحظات خوبی را سپری کنند و همچنین سفر خود را به فراموش نشدنی ترین سفر تبدیل کنند.

شرایط استفاده و قرارداد اجاره اسکوتر برقی:

1. به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر و پرداخت 50 هزارتومان ودیعه جهت ضمانت سلامت دستگاه.

2. داشتن حداقل 15 سال تمام برای تکمیل فرم قرارداد اجاره و قبول مفاد آن.

3. استفاده از وسایل ایمنی (کلاه ایمنی).

4.ایستگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال مجروح و آسیب دیدگی افراد در جریان اجاره دستگاه نداشته و اجاره کننده با علم و آگاهی از نحوه کارکرد و کنترل دستگاه آن را در اختیار گرفته است و لذا با امضا قرارداد کلیه مسئولیت پیشامدهایی که سهواً و یا عمداً در جریان اجاره توسط او به وجود می آید را تقبل می نماید و در این رابطه طرح هرگونه ادعایی را برای ایستگاه نخواهد داشت.

5.دستگاه اسکوتر فقط جهت تردد در جاد مخصوص دوچرخه می باشد. لذا جداً از رفتن به درون معابر پیاده و سواره رو و همچنین جاده های خاکی خودداری فرمایید. در صورت مشاهده هرگونه تخلف ضمن بازپسگیری دستگاه، اجاره کننده ملزم به پرداخت وجه 50هزارتومن جریمه نیز خواهد شد.
– خسارت وارده به دستگاه که ناشی از بی احتیاطی و عدم استفاده صحیح و تردد در مسیرهایی غیر از جاده مخصوص دوچرخه باشد به عهده اجاره کننده می باشد.

نکاتی که در زمان استفاده باید رعایت شود:

1.حتما از سمت راست حرکت نمایید.

2.با سرعت زیاد نرانید.

3.مراقب کودکان و سالمندان باشید.

4.زمان را در نظر داشته باشید تا به موقع و قبل از اتمام شارژ باطری به ایستگاه برگردید.


پارک آبی اوشن کیش

پارک آبی اوشن اولین تم پارک آبی ایران و اولین پارک آبی روباز در ایران است. این تم پارک با موضوع تسخیر قرص خورشید و آزاد سازی آن به دست سه برادر ، در بهمن ماه سال 95 افتتاح شد. ویژگی جالب این پارک اختصاص دادن روزهای مخصوص بانوان و آقایان به صورت جداگانه است. تجهیزات این پارک آبی از دو کشور کانادا و بلژیک تهیه شده است. این پارک آبی دارای 13 راید، چهار استخر ، یک مرکز اسپا و رستوران و کافی شاپ برای شما مسافران تور کیش می باشد. یکی از بلندترین رایدهای منطقه با نام پیچالوپ نیز در این منطقه قرار دارد. رایدهای این پارک آبی به سه دسته آرام، تند و هولناک تقسیم می شوند و برای تمامی گروه های سنی مناسب می باشند. 

پارک آبی اوشن کیش

پارک آبی اوشن کیش

پارک آبی اوشن کیش

 

تور کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.