تور ارمنستان

اژانس گردشگری

تور ارمنستان

اژانس گردشگری

درباره تور بدروم

درباره تور بدروم

درباره تور بدروم

درباره تور بدرومچرا به بدروم سفر می کنیم؟

این شهر دارای ساحل های زیبایی است که توجه گردشگران را به خود جلب کرده است. البته جاذبه های گردشگری در این شهر بسیار زیاد است که با رزو تور بدروم  می توانید از دیدن این مکان ها لذت ببرید. در این مقاله سعی داریم در مورد شهر زیبای بدروم صحبت کنیم و شما را بیشتر با این شهر آشنا کنیم.

سواحل بدروم

همان طور که قبلا گفتیم تور بدروم تیر 98 این شهر دارای سواحل بسیاری است. البته دو ساحل معروف این شهر گامبت و بیتز نام دارد که به خاطر امکانات رفاهی آن، همیشه شلوغ می باشد. اگر دنبال ساحلی هستید که دارای فعالیت آبی می باشد، بهتر است به ساحل اورتانکنت و تورگوتریس بروید. ساحل گوموسلاک هم گردش های آبی بسیاری دارد که می توانید از آن لذت ببرید. البته می توانید با انتخاب هتل هایی که ساحل های اختصاصی دارند، از آرامش آنجا لذت ببرید.

آب و هوای بدروم

درباره تور بدروم
بهترین زمان برای سفر کردن به بدروم و لذت بردن از سواحل دیدنی آنجا، فصل تابستان می باشد. البته این شهر فصل پاییز و بهار سردی ندارد و می توانید در این فصل ها از تورهای بدروم لذت ببرید. هم چنین زمستان این تور بدروم مرداد 98 شهر کوتاه می باشد. البته پیشنهاد می کنیم در اوایل سال نو میلادی به این شهر سفر نکنید، زیرا سردترین زمان در سال می باشد.

فرودگاه بدروم

درباره تور بدروم
فرودگاه بین المللی میلاس که شامل پروازهای داخلی و خارجی می باشد. رفت و آمد به این فرودگاه بسیار راحت است و شما می توانید با هزینه 10 لیر با اتوبوس از  فرودگاه به مرکز شهر  بروید. هم چنین می توانید با کرایه یک تاکسی خود را به شهر برسانید.

هتل های بدروم

با اینکه هتل های گران قیمت بسیاری در این شهر وجود دارد ولی در این قسمت شما را با هتل های ارزان آشنا می کنیم:

Hotel Merhaba:

این هتل شامل امکاناتی نظیر استخر سر پوشیده، رستوران، اینترنت و اتاق های بسیار شیک می باشد. هزینه اقامت در این هتل بسیار ارزان است و شبی 26 دلار می باشد.

Hotel Manastir:

هزینه اقامت در این هتل شبی 56 دلار می باشد و دارای امکانات مختلفی از جمله استخر سر پوشیده، سالن های ورزشی، رستورن هایی با غذاهای متنوع، باغ و اتاق نگهداری بچه می باشد.

D Maris Bay:

این هتل بسیار لوکس دارای امکانات خاص نظیر، استراحتگاه های روباز با منظره دریا و ساحل اختصاصی می باشد. هزینه این هتل شبی 1100دلار می باشد که جز گران ترین هتل های شهر به شمار می رود. البته این نکته را در نظر بگیرید تور بدروم شهریور 98 که این هزینه با وجود امکاناتی که در این هتل وجود دارد، قیمت مناسبی می باشد.

چه زمانی به بدروم سفر کنیم؟

درباره تور بدروم
اگر قصد دارید از سواحل این شهر زیبا بیشترین لذت را ببرید، فصل تابستان را برای سفر کردن، انتخاب کنید. شما می توانید با رزو تورهای بدروم بین ماه های خرداد و آبان از این شهر دیدنی لذت ببرید.

آنچه باید در مورد بدروم بدانید

زبان مردم بدروم ترکی تکلم است و نیم یا یک و نیم ساعت در دو نیم سال، از ایران عقب تر می باشد.

برترین جاذبه های گردشگری

به جز ساحل های دیدنی، پیشنهاد می کنیم به مکان های دیگر هم سر بزنید. با بالا رفتن از قلعه بدروم می توانید از زیبایی های دریای این شهر لذت ببرید. هم چنین موزه باستان شناسی در این قلعه وجود دارد. مکان های گردشگری این شهر شامل:
•    موزه کوچک دریایی
•    کارخانه کشتی سازی  دوران عثمانی
•    تئاتر باستانی
•    دروازه میندوس
•    مسجد تورکویوسو
•    دادگاه مرکزی
امیدواریم در این تور از تمام مکان ها و مناظر زیبا و دیدنی این شهر لذت ببرید.

 

تور کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.