تور ارمنستان

اژانس گردشگری

تور ارمنستان

اژانس گردشگری

مکان های تفریحی کیش

شب های کیش

روز های آفتابی در جزیره کیش عده ای مسافران تور کیش تابستان 98 به استخر میروند عده ای به مراکز خرید و خوش گذرانی اما وقت غروب آفتاب جیره زیبا کیش حال و هوای دیگری دارد.مخصوصا در شب عده ای مسافران تور کیش به کنسرت ها میروند عده ای به رستوران های با موسیقی زنده عده ای هم در کنار اسکله مینشینند و به صدای امواج و مرغان دریایی گوش فرا میدهند.مطمئنا مسافرانتور کیش میتوانند در طول اقامت خود در شب های کیش لحظات خاطره سازی در کنار خانواده داشته باشند.

شب های کیش

شب های کیش


فلای بورد در کیش

فلای بورد یکی از ورزش های کیش است که نیاز به عکس العمل و قدرت تصمیم گیری بالایی دارد و مسافران تور کیش تیر 98 باید بتوانند تعادل خود را در هنگام پرواز در روی سطح آب بدست آورند تا مثل یک انسان پرنده یا یک شناگر ماهر شوندسپس گردشگران تور کیش قادر خواهند بود که از میان آب بلند شوند و ساعت ها از تخته فلای بورد خود لذت ببرند.

فلای بورد قابلیت نصب به تمامی مدل های جت اسکی اعم از یاماها، کاوازاکی، سی دو را دارا می باشد.این ورزش تجربه ای متفاوت با تاثیراتی زیاد از پمپاژ آدرنالین می باشد که بسیاری از مردم و گردشگران تور کیش منتظر آن بودند.این وسیله ورزشی قابل استفاده در استخر ها،کلوپ های دریایی،اسکله های تفریحی و دریاچه ها میباشد.مسافران تور کیش میتوانند دوره های آموزشی این وسیله ورزشی آبی را ببینند دوره های مبتدی حداقل عمق مورد نیاز دو و نیم متر است. اگر گردشگران تور کیش قصد گذراندن دوره های پیشرفته و شیرجه زدن به داخل آب را داشتند حداقل عمق باید 4 الی 6 متر باشد.

فلای بورد در کیش

فلای بورد در کیش

فلای بورد در کیش

فلای بورد در کیش

فلای بورد در کیش

فلای بورد در کیش

فلای بورد در کیش 


پرواز با جایروکوپتر در کیش

در جزیره کیش جدیدا یک تفریح بسیار هیجان انگیز ایجاد شده است با نام پرواز تفریحی یا جایروکوپتر کیش که میتوانند گردشگران تور کیش از آن بهره مند شوند که همچنین اخیرا این پرواز با استقبال زیادی روبرو شده است. جایروکوپتر در کیش تلفیقی از هلیکوپتر و هواپیما است که به گردشگران تور کیش کمک می کند در فضایی امن و آرام  پروازی برفراز خلیج فارس را تجربه و جزیره مرجانیکیش را از منظری متفاوت تماشا کنند. برای انجام این پرواز باند گلایدر فرودگاه بین المللی کیش به طول 1500 متر پذیرای گردشگران و ساکنان جزیره می باشد.برای تجربه این پرواز که در ارتفاع کم زیر نظر خلبانان با تجربه انجام می شود به کلوپ هوایی جزیره زیبای کیش مراجعه نمایید. این پرواز برای افراد بالای ۷ سال بلامانع می باشد. کلوپ هوایی کیش تنها مرکز در خاور میانه است که امکان پرواز با جایروکوپتر را برای تمامی افراد فراهم نموده است.

پرواز با جایروکوپتر در کیش

 

پرواز با جایروکوپتر در کیش


پیست اسکیت روی یخ کیش

پیست اسکیت روی یخ آیس رینک دامون واقع در مرکز خرید دامون، جزیره کیش، آیس رینک دامون در حال حاضر تنها پیست اسکیت روی یخ در جزیره کیش بوده و دومین سالن اسکیت روی یخ در ایران پس از انقلاب به حساب می آید. این پیست که با مساحت بیش از ۲۰۰ متر مربع در سالنی به وسعت ۴۵۰ مترمربع در طبقه دوم مرکز خرید دامون در جزیره کیش واقع گردیده، به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و دید مستقیم به دریا از داخل پیست در طول روز، بدون شک یکی از منحصر به فرد ترین پیست های اسکیت روی یخ در دنیا به شمار می رود.علی رغم اینکه اسکیت روی یخ با توجه به کمبود امکانات این رشته در ایران ورزش نوپایی محسوب می شود، آیس رینک دامون از شروع فعالیت با استفاده ازمربیان زبده و اعضای تیم های ملی اسکیت این لاین و اسکیت روییخ به طور جدی اقدام به آموزش این ورزش مهیج و تماشایی نموده و شرایط یادگیری این رشته را برای تمام اعضای خانواده فراهم کرده است.از طرف دیگر با توجه به استقرار این مجموعه در مرکز خرید دامون، امکان استفاده اعضای خانواده از امکانات متنوعی چون فودکورت و کافی شاپ، رستوران فرانسوی، مرکز شبیه ساز پرواز فلای دامون، برندهای معتبر تجاری، سوپرمارکت 24 ساعته و… در کنار پیست اسکیت روی یخ فراهم بوده و بدون شک خاطره ای فراموش نشدنی برای بازدیدکنندگان تور کیش از مرکز خرید دامون رقم خواهد زد.مسافران و گردشگران تور کیش میتوانند از این مجموعه زیبا دیدن کنند و لذت ببرند.

پیست اسکیت روی یخ کیش

 

پیست اسکیت روی یخ کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.