تور ارمنستان

اژانس گردشگری

تور ارمنستان

اژانس گردشگری

هتل آسکا لارا آنتالیا

هتل آسکا لارا آنتالیا

هتل 5 ستاره آسکا لارا در منطقه لارا آنتالیا قرار دارد. هتل در سال 2014 افتتاح شده و دارای ساختمان 7 طبقه است. مساحت هتل حدود 62000 متر مربع است و دارای 150 متر ساحل شنی اختصاصی است که با هتل فاصله کمی دارد. هتل دارای 545 اتاق شامل اتاق استاندارد، اتاق خانوادگی، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است که برای مهمانان تور آنتالیا امکانات مینی بار، صندوق امانات، تلفن، اینترنت و حمام با وان و دوش است. هتل دارای 8 رستوران است که شامل دو رستوران اصلی، دو اسنک بار و چهار رستوران آلاکارته است. هم چنین 9 کافی شاپ نیز در هتل وجود دارند که به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهند. امکانات تفریحی هتل بسیا کامل بوده و برای شما مسافران تور آنتالیا امکاناتی نظیر 7 استخر روباز، 2 استخر سرپوشیده، پارک آبی با سرسره های هیجان انگیز، سونا، ماساژ، حمام ترکی، مرکز اسپا، باشگاه بدنسازی، زمین تنیس،‌ بسکتبال،‌ بیلیارد، نمایش، موسیقی زنده و... است.

هتل آسکا لارا آنتالیا

هتل آسکا لارا آنتالیا

هتل آسکا لارا آنتالیا

هتل آسکا لارا آنتالیا

 

هتل فیم رزیدنس آنتالیا

هتل فیم رزیدنس آنتالیا

هتل 5 ستاره فیم رزیدنس آنتالیا در منطقه لارا این شهر و در کنار سواحل زیبای مدیترانه قرار دارد. هتل در سال 2006 افتتاح شده و ساختمان آن 9 طبقه است که دارای 443 اتاق است. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی به طول 125 متر است که در کنار آن انواع ورزش های آبی نظیر قایق سواری، جت اسکی و موج سواری برای شما مسافران تور آنتالیا تدارک دیده شده است. خدمات این هتل به صورت UALL ارائه می شود. اتاق های این هتل از انواع دبل، توئین، خانوادگی، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است که به مسافران تور آنتالیا امکانات مینی بار، تهویه مطبوع، اینترنت، بالکن و حمام  با سشوار را به مسفاران تور آنتالیا ارائه می دهند. هتل دارای یک رستوران اصلی به سبک بوفه ، یک رستوران آلاکارته با سرو غذا از سراسر دنیا و یک اسنک بار در کنار استخر است. از دیکر امکانات هتل فیم رزیدنس می توان به 6 کافی شاپ، استخر های روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترکی، اتاق ماساژ، زمین تنیس، فوتبال، بولینگ، بیلیارد، باشگاه کودکان، سالن بدنسازی، دوچرخه، باغ و... اشاره کرد.

هتل فیم رزیدنس آنتالیا

هتل فیم رزیدنس آنتالیا

هتل فیم رزیدنس آنتالیا

هتل فیم رزیدنس آنتالیا

 

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش

هتل 4 ستاره گراند کیش در زمینی به مساحت 6400 متر مربع در مرکز جزیره کیش بنا شده است. هتل در فاصله ی 7 دقیقه ای تا دریا قرار گرفته است و در فاصله ی بسیار کمی از مراکز خرید کیش مانند بازار ونوس قرار دارد. هتل دارای 60 اتاق است که برای مهمانان تور کیش دارای امکاناتی مانند مینی بار، سشوار در حمام، تلفن ، تهویه مطبوع، امکان دسترسی به اینترنت ، شبکه تلویزیونی ماهواره ای، صندوق امانات اختصاصی است؛ هم چنین اکثر اتاق ها تراس دارند. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور کیش می توان به کافی شاپ، رستوران، کافی شاپ 24 ساعته، سالن آمفی تئاتر، زمین تنیس، بیلیارد، پینگ پنگ، فوتبال دستی، فضای سبز،‌ترانسفر رایگان، اینترنت و... است.

 

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش

هتل 3 ستاره لوتوس کیش (لاله سابق) در زمینی به مساحت 5000 متر مربع در نزدیکی میدان امیر کبیر کیش قرار دارد. معماری هتل به سبک دوران هخامنشیان است و این هتل جزء‌ مجموعه هتل های ثابت قرار دارد. هتل دارای 152 اتاق برای مهمانان تور کیش است که شامل اتاق دوتخته، دوتخته لوکس، سه تخته و چهار تخته است . یک محوطه باغ به مساحت 1200 متر مربع در اطراف هتل قرار دارد. رستوران هتل لوتوس انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و خوش طعم را برای مسافران تور کیش سرو می کند. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور کیش می توان به اینترنت رایگان در لابی و اتاق ها، کافی شاپ، رستوران، صبحانه در اتاق، بیلیارد، پیست دوچرخه، لاندری، ترانسفر رایگان و گشت بازارها است.

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش

هتل 3 ستاره تماشا کیش در زمینی به مساحت 15000 متر مربع بنا شده است. فاصله هتل تا فرودگاه 10 کیش دقیقه و تا بازار و مراکز خرید 8 دقیقه است. هتل دارای 60 باب سوئیت آپارتمان است که برای مهمانان تور کیش دارای امکاناتی مانند ال سی دی، مینی بار، سیستم تهویه، صندوق امانات و اینترنت است. رستوران هتل به نام سراب با ظرفیت 900 نفر انواع غذاهای ایرانی، دریایی و سنتی را سرو می کند. هم چنین کافی شاپ غروب در لابی هتل قرار دارد. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور کیش می توان به صبحانه و ناهار بوفه،‌ استقبال فرودگاهی، کافی نت، فضای سبز، لابی و پارک کودکان است.

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش